Koliko puta ste se susreli sa situacijom da vam knjigovodstveni servis nije blizu?

Previše vremena trošite na odlazak kod računovođe i na dostavu dokumenata?

U vašem mjestu niste našli servis koji vam odgovara?

Ugovorili biste naše usluge, a niste sigurni možete li obzirom na udaljenost?

Pomoću usluge računovodstva na daljinu rješavamo sve vaše probleme!

 

Putem usluge računovodstva na daljinu vaši računovodstveni podaci dostupni su vam 0-24 i ne morate se sa nama sastajati svaki tjedan.

Prateći nove trendove u poslovanju i prilagođavanjem potrebama klijenata od početka rada koristimo on line računovodstveni program miniMAX. Program ne zahtjeva instalaciju niti druge postavke.

Podacima se može pristupiti sa bilo kojeg mjesta, putem interneta, 24 sata na dan. Nema brige oko gubitka podataka, arhiviranja jer on line računovodstveni program jamči potpuno sigurnost podataka.

 

Kako to izgleda?

Za klijente koji to žele omogućava se pristup programu. Po dogovoru klijent može sam unositi dokumente (izdavanje računa, primljeni računi, putni nalozi, …) i time se smanjuje vrijeme obrade dokumenata. Nema dvostruke obrade dokumenata, što utječe i na smanjenje cijene usluge.

Klijent po želji može imati samo pregled svojih poslovnih knjiga i tako imati uvid u uredno i pravovremeno vođenje svojih knjiga.

Pogodnost za vas je ovdje da imate pristup svojim podacima u bilo kojem trenutku, iz svojeg ureda ili udobnosti svoga doma. Ne trebate trošiti svoje vrijeme nazivajući nas i čekati ispise podataka. Svi podaci, stanja računa dostupni su vam kad to poželite.

 

A što ako ne želite pristup programu i želite da mi odradimo za vas sve?

Nema problema. Za klijente koji ne žele pristup programu, omogućavamo razmjenu podataka bez obzira na udaljenost.

Korištenjem aplikacija za razmjenu podataka ili internetsku komunikaciju, sa klijentom možemo komunicirati bez obzira koliko on daleko bio. Vaše račune, predračune, ugovore i ostale dokumente možete nam poslati putem maila ili nekog drugog sustava za razmjenu podataka.

Originalne dokumente čuvate kod sebe u arhivi, a mi se brinemo za računovodstvenu obradu dokumenata. Sve dokumente koje nam u digitalnom obliku pošaljete učitamo u računovodstveni program, što omogućava lakši pregled dokumenata i u slučaju poreznog nadzora ili nekih drugi potreba.

Više ne trošite vrijeme na odlazak knjigovođi i dostavu dokumenata.

Komunikacija putem: telefonski, Skype.

Razmjena dokumenata: mail, Google Dokumenti, Dropbox ili neki drugi alat koji je klijentu prihvatljiv

 

Što dobivate ugovaranjem računovodstvene usluge?

Ažurnost podataka u bilo kojem trenutku i od bilo kuda

Niži troškovi poslovanja

Ušteda vremena jer nema fizičke razmjene dokumentacije

Veća sigurnost i pouzdanost poslovanja

Mogućnost poslovanja 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu bez obzira na geografsku lokaciju